اعتیاد همیشه مفهومی منفی ندارد. امروزه جایگاه ارزشی محصولات و روش‌های فروش و مصرف آنها چنان تاثیرگذار هستند که گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان را به مصرف چندین و چندباره وادار می‌كند و در اصل آنان را دچار اعتیاد به نام‌های تجاری می‌کنند. با وجود چنین شرایطی تلاش‌های شرکت‌های مختلف در افزایش سطح وفاداری مشتریان یا واداركردن آنان به تکرار خرید خود نشانه‌ای از رواج روش‌های اعتیادزایی است که مفهوم تحقیرآمیزی برای مشتری ندارند. البته اعتیاد به محصولات باید با جوانبی مثبت همراه باشد. برای بسیاری از بازاریابان این امر مستلزم اعمال تغییرات خاص در نحوه فعالیت آنان است. 1- محصول هر محصولی صرف‌نظر از اینکه کالا باشد یا خدمت، دارای پنج دسته اصلی از مزایای ذاتی است که در ایجاد انگیزه خرید مجدد برای مصرف‌کنندگان تاثیرگذار است. این دسته‌بندی به شرح زیر است: محصول پایه: اصلی‌ترین مزیتی که مشتریان محصول از مصرف آن، در کنار محصول دیده شدن و داشتن و به‌کاربردن آن در زمان نیاز به دست می‌آورند. محصول واقعی: عناصر محسوس و نامحسوسی مانند بسته‌بندی، زیبایی، رنگ، برند و... که شرکت در کنار محصول اصلی عرضه می‌کند. محصول موردانتظار: عناصر اضافی نظیر تامین منابع مالی، نصب و راه‌اندازی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و خدمات تحویل که شرکت، واسطه‌های کانال توزیع یا شرکای دیگر آن به کمک هم درکنار محصول ارائه می‌کنند. فرآیند خرید، مصرف و تجارب ...
Customer loyalty is arguably the most important factor in business today. Not only will it bring repeat business, but also translate to more opportunities via word of mouth as well as brand mulligans for those little hiccups that occur every now and again. Here are three tips that I’ve found come in handy when it comes to increasing this important marketing metric. 1. Establish a personal relationship with each individual customer. A significant aspect of customer loyalty comes down to your likability. People will almost always remain committed to a brand if they believe they’ve developed a genuine and mutually beneficial relationship. Take advantage of any opportunity to get to know a client on a personal level. To be more exact, designate a specific team of representatives to each individual client. In doing so, you will put yourself in a situation to develop good rapport with every customer and, more importantly, give you critical information to use during follow-up opportunities. Most people will not expect a customer service representative to ask about their son’s graduation or a recent job promotion. Organize your operations to keep a mindful eye out for information of the like that can help build such a relationship. 2. Take content relevance into account. Google no longer rewards those SEO bandits who claw and scratch their way to the top of the search ...
پیشرفت روزافزون تکنولوژی در طی سال‌های اخیر، این باور را در ذهن بسیاری از دانشمندان شکل داده است که تا 20 سال آینده، نحوه کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی به طور کل از حالت سنتی خود خارج و تمامی این مراحل توسط نرم افزارهای کامپیوتری و مبتنی بر هوش مصنوعی انجام خواهند شد.در واقع، کشاورزی و کشاورزان در حال گذر از وضعیت سنتی به صنعتی هستند. تغییری که اگر ایجاد نشود می تواند آینده حیات بشری را تهدید کند چرا که به اعتقاد محققان، اگر کشاورزی و تولید غذا به همین منوال ادامه داشته باشد، تا سال 2050 حدود 2 میلیارد انسان گرسنه بر روی کره زمین خواهیم داشت. چالشی که می‌بایست راهکارهای مناسبی را برای حل آن پیدا کرد تا بتوان از آن طریق، به اندازه‌ای مواد غذایی تولید کرد که بتواند پاسخگوی نیازهای چندین میلیارد انسان ساکن بر روی زمین در دهه‌های آتی باشد. همانطور که می‌دانید، جمعیت انسان‌ها روز به‌روز در حال افزایش است و همزمان با این روند صعودی، منابع آبی و زمین های کشاورزی موجود در زمین نیز کاهش می‌یابد و تغییرات آب و هوایی نیز ممکن است برکاهش بهره وری ما انسان‌ها از منابع موجود تاثیرگذار باشد.اما در طی چند سال اخیر، برخی کمپانی‌های فعال در این حوزه، موفق به تولید وسایل و تجهیزات کشاورزی پیشرفته‌ای ...
آموزش را با روش سمی انیمیشن از حالت یکنواختی و خسته کننده به حالت جذابیت و گیرایی انتقال دهید و شرایط بهتر برای مخاطب فراهم سازید... با توجه به اهمیت علم و فناوری در جهان امروز ، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد. از این رو، در پی پیچیدگی بی سابقه و چالش های وجودی انسان، پنجمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی با هدف گرد هم آوردن جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران به منظور تبادل و به اشتراک گذاری تجارت و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های تخصصی و میان رشته ای در تاریخ 25 آذر در سنگاپور برگزار می گردد و همچنین فرصتی را برای ارائه و بحث در مورد جدید ترین نوآوری ها، روندها، نگرانی ها و چالش های عملی مواجه شده و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های فوق الذکر فراهم می آورد. در این راستا، سمی‌انیمیشن یکی از ابزارهای سمیتئاتر با عنوان " آموزش و یادگیری از طریق انیمیشن، معرفی سمی انیمیشن" با محوریت آموزش و انتقال مفاهیم به صورت موثر و کاربردی به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ؛ در پنجمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی واقع در سنگاپور مورد پذیرش و چاپ قرار گرفت. این کنفرانس از ...
پدیده تبار سمیتئاتر موجب جذابیت بیشتر و کاربردی تر شدن و در نهایت استقبال بیشتر از دوره ها و سمینار های آموزشی می گردد کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری از بزرگترین سمینارهای تخصصی کارآفرینی ایران و خاورمیانه است که در بخش عنوان، موضوعات و تک محوری بودن کمتر دانشگاهی به طور تخصصی در این زمینه فعالیت نموده است و در عین حال در سال های اخیر با وجود برگزاری دوره ها، همایش ها و حتی سمینار های مختلف در زمینه های علمی مختلف باز هم شاهد اثربخشی و احساس رضایت در مخاطبین نیستیم. لذا شرکت پدیده تبار دلایل آن را بررسی و نتایج  آن با مقاله ای تحت عنوان "دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی، معرفی روش نوین آموزشی سمیتئاتر" با هدف افزایش اثربخشی دوره های آموزشی در دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در شیراز در قالب پوستر به چاپ رسانده است که از ویژگی های این کنفرانس حضور پررنگ متخصصان و اساتید برجسته بین المللی و همچنین حمایت 10 دانشگاه خارجی و چند دانشگاه داخلی و نقطه متمایز این کنفرانس نسبت به سایر کنفرانس ها محورهای خاص و بسیار تخصصی و تک محوری آن می باشد. منبع: روابط عمومی پدیده تبار ...
اعتیاد همیشه مفهومی منفی ندارد. امروزه جایگاه ارزشی محصولات و روش‌های فروش و مصرف آنها چنان تاثیرگذار هستند که گروه‌های مختلف مصرف‌کنندگان را به مصرف چندین و چندباره وادار می‌كند و در اصل آنان را دچار اعتیاد به نام‌های تجاری می‌کنند. با وجود چنین شرایطی تلاش‌های شرکت‌های مختلف در افزایش سطح وفاداری مشتریان یا واداركردن آنان به تکرار خرید خود نشانه‌ای از رواج روش‌های اعتیادزایی است که مفهوم تحقیرآمیزی برای مشتری ندارند. البته اعتیاد به محصولات باید با جوانبی مثبت همراه باشد. برای بسیاری از بازاریابان این امر مستلزم اعمال تغییرات خاص در نحوه فعالیت آنان است. 1- قیمت بازاریابان به‌خوبی می‌دانند که مصرف‌کنندگان تنها زمانی در شرف خرید هستند که فرصت تجربه مصرف محصولی برای آنان فراهم شود و بتوانند محصول را بدون هیچ خطری مصرف کنند. به همین دلیل است که خودروسازان محصولات خود را پیش از عرضه آزمایش می‌کنند و اغلب فروشگاه‌ها سیاست‌های جایگزین كردن کالا یا استرداد وجه کالا را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.بازاریابان مدت‌ها از قیمت به عنوان مشوقی برای تغییر عادات مصرف‌کنندگان استفاده کرده‌اند. خرده‌فروشان با جذب رهبران بازار به دنبال رونق بخشیدن به کسب‌وکار خود هستند. تولیدکنندگان به‌صورت دوره‌ای از کاهش قیمت برای جلب توجه مشتریان استفاده می‌کنند. کالاهایی مثل صابون و غلات صبحانه معمولا در قالب نمونه به مشتریان عرضه می‌شوند و در نتیجه می‌توانند عادات و رفتار مصرف ...
دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری پریزادسوپرایز دیگر از صبا موزیک ، دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری پریزاد با لینک مستقیم و بهترین کیفیتهمراه با متن ترانه در ادامه مطلب…ترانه: فرید احمدی ، آهنگ: بنیامین ، تنظیم و گیتار الکتریک: نیما رمضان ، میکس و مستر: آرش پاکزادگیتار باس: آرش سعیدی ، ترانه هندی: جواد عسگریDownload New Music “Parizad” Of Benyamin Bahadori Whit Text On Saba-Musicمتن آهنگ پری زاد از بنیامین بهادرینگارم گرفتارم به رفتارت پریزاد دچارم گرفتارم گرفتاره گرفتارت نگارم گرفتارم به رفتارت پریزاد دچارم گرفتارم گرفتاره دچارم به سحر پری خوانتبنیامین بهادری پریزادمنبع : دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری پریزاد
Marketing is the most common problem that people running or starting small businesses ask me about. Typically, they say something like, "I've placed some ads but they just don't seem to be doing anything." In other words, not bringing them the customers, clients or sales they desire. Marketing Is More than Advertising But marketing and advertising are not synonymous and 'placing a few ads' is never going to draw the kind of business asmall businessneeds to be successful. Marketing is a process, not an event. It involvesplanning marketinggoals and implementing (often a series of) marketing strategies to achieve them. Now that doesn't mean marketing has to be a complicated process. But it does mean you have to know what you want to achieve and get out there and work at it. Here are six simple marketing strategies you can use to increase your customers and sales. 1) Offer some free classes/workshopsrelated to your products and/or services — in your home, in a rented venue or through a local education institution such as a Community College. Target specific audiences or events, if appropriate. For instance, someone with a beading business might offer special workshops on Beaded Christmas Projects or Beading for Girls. A yoga instructor might offer a class such as Yoga for Men. 2)Join local business organizations and networking groups.Many, suchas home-based business ...
پس از توقیف تولید دستگاه گلکسی نوت 7 یک شرکت مهندسی علت انفجار این دستگاه را اعلام کرد. شرکت سامسونگ که سهم بالایی از فروش دستگاه های تلفن همراه را داراست، هر سال با ارائه محصولات جدید خود در رده های پایینی، متوسط و بالای بازار موبایل سعی دارد که که همچنان رده های مختلف بازار را در دست داشته باشد و سهم بیشتری نسبت به رقبایی مانند اپل، هوآوی، ال جی و سایر برندهای موجود در صحنه رقابت بدست آورد. در یکی دو سال گذشته پس از اینکه s6 و S7 وارد بازار شدند به علت کیفیت بالا و زیبایی مورد توجه بسیاری از کاربران در اکثر نقاط دنیا قرار گرفت و اطلاعات آماری نشان میدهد که فروش بالایی در بازارهای جهانی داشته اند. در سال جدید میلادی سامسونگ گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرد. پس از آنکه سامسونگ در اواخر تابستان سال جاری گلکسی نوت ۷ را راهی بازار کرد، گزارش چندین انفجار باعث شداین کمپانی کره‌ای اقدام به فراخوانی بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ کند. این کمپانی پس از گذشت چند هفته دوباره گوشی هوشمند خود را راهی بازار کرد، اما مجددا گزارش‌هایی در خصوص انفجار این گوشی منتشر شد که نهایتا سامسونگ را مجاب کرد گوشی هوشمند خود را از بازار جمع‌آوری و تولید این محصول ...
آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که واقعا منظور مشتریان از اعتراض کردنشان چیست؟ اگر که این کار کرده‌اید یعنی اینکه راه را درست پیموده‌اید و نشان می‌دهد که نگرش شما نسبت به اعترضات چگونه است، و البته این نکته بسیار مهم است که نسبت به این اعتراضات چه واکنشی نشان می‌دهید، لذا بایستی نحوه واکنش خود به اعتراضات را نیز مدیریت کنید. اول از همه" سر خود را زیر برف نکنید" به این معنی که نباید نسبت به اعتراضات مشتریان خود بی‌توجه باشید و آنها را نادیده بگیرید و به فراموشی بسپارید زیرا با این کار یک تصویر منفی در ذهن مشتریان خود ایجاد می‌کنید و آنها نیز واکنش منفی‌ای به شما ارائه خواهند داد پس بلافاصله بعد از شنیدن اعتراضات مشتریان خود، با آن ها با "احترام برخورد کنید و همدلی خود را به آنها" نشان دهید لذا به یاد داشته باشید که همیشه با مشتریان خود صمیمیت داشته و با آنها همدلی کنید و هیچ وقت حالت دفاعی به خود نگیرید.سپس سعی کنید تا"اعتراضات مشتریانتان را درک کنید" و با سوالاتی دقیق موضوع اعتراض آنان را روشن سازید، زیرا که باید بدانید اعتراضات مشتریان شما به چه دلیل است، آیا از روی منطق است یا بر اساس هیجانات و احساسات در حال اعتراض هستند، زیرا که نگرش ...